diumenge, 24 d’abril del 2011

Entreno Perfecte per l'Andorra Ultra Trail - 122km 7.000m D+

Amb en Jordi ens vam proposar d’aprofitar aquests dies de festa per fer un Sant Entreno i anar preparant l’Andorra Ultra Trail. El recorregut que vam acordar va ser sortir de les proximitats de Borredà, el poble d’en Jordi, anar a buscar el circuit dels Cavalls del Vent i tornar fins a Borredà o fins el punt on decidíssim acabar.

Sortim el divendres 22 d’abril a les 08:20h del Castell de l’Areny, la previsió meteorològica no és gens bona, tenim moltes possibilitats de mullar-nos, però sortim molt contents i animats!!!

Ens dirigim cap a La Pobla de L’Illet, pugem cap al Coll de Pal i amb unes 4 hores i mitja ja som al circuit dels Cavalls del Vent, arribant poc després al refugi del Niu de l’Àliga on hi cau una mica de neu.

Quan són les 19:00h, estem al Serrat de La Muga, el cel no té gens de bona pinta i ja fa una estona que ens estem mullant i estem trepitjant neu. Sabem que fins a Prat d’Aguiló hi ha punts amb neu i plaques de gel i en vista de que es pot posar en risc el nostre sopar, optem per pujar directament cap al Comabona per anar fent via cap a l’Estasen on ens hi espera un bon entrepà de pernil. Quin fred que fa a 2.500m d’altitud!!!

A les 21:53h, després d’haver recuperat forces, quan ja fa més de 13 hores que em iniciat la ruta, sortim de l’Estasen eufòrics i moltes ganes de seguir corrent.

La nit passa força bé, superant els moments difícils amb els recursos dels que disposem. Arribant al coll de Comafloriu, quan són les 06:00h i ja falta poc perquè torni a sortir el sol, se’ns torna a complicar al situació. Està nevant, en moments amb certa intensitat i el fred es considerable.

Ens dirigim de nou cap al Coll de Pal, on ens separen 12km de la Pobla de L’Illet on hem decidit finalitzar el recorregut. Aquí la neu ja s’ha convertit en pluja i sembla que té ganes d’acompanyar-nos fins al final.

Arribem a la Pobla de L’Illet molls com ànecs, ja que portem més de dues hores sota la pluja. Al final el recorregut ha estat de 122km, 7.000m de desnivell positiu i 23:52h. Acabem totalment satisfets ja que aquest entreno ha tingut molts dels ingredients que ens trobarem o ens podrem trobar a Andorra, molts kms, molt desnivell, fred, pluja, neu, la nit...

1. No pensava pasar-ho tan be, be aixo ho penso ara que ja m'estic recuperant, alla em tingut de tot com tu be dius aigua, neu i jo força fred I SON TAMBE!!!!! Han estat 24hores de gaudir de muntanya i apendre mooolt, l'experiencia a estat unica i la companyia inmillorable un tio amb molta experiencia i per apendre molt vinga companys de semprecorrent ens veiem a la propera.

2. Collons nens, no hay quien os eche mano. A ver si en una de estas avisais que tres siempre lo pasaran mejor que dos :-)

3. Que bèsties!! xDD 122 km d'entreno...casi res!! Quin parell de craks!!!

A veure quan tornem a coincidir Jordi!!

4. Ostres, ostres quina canya de 'entreno' amb forma d'objectiu de temporada quasi, felicitats i records Jordi. Per cert, la banda nord de cavalls li falta molt per estar al 'punto' ? Gràcies