dimarts, 8 de març del 2011

Correm?? Sí, però sense passar-se, eh!!!

“Guaita Txell quin dia més bonic que fa per sortir a córrer”, i la Txell li respon al Salvador “Sí, sí, molt bonic, però només correrem una mica eh, sense passar-se, que ja et conec” I la Txell i en Salvador arriben a un bon acord, quan el terreny permeti córrer és correrà i quan no es caminarà. Avui doncs no arranquem el crono i ens ho agafem amb tranquil·litat.
Pugem cap a La Creueta i seguim direcció cap a La Codina. De camí, la Txell es queda meravellada amb l’entorn i amb la bellesa de la Font de la Blada i em reconeix que ha valgut la pensa sortir a rodar una mica.
Després de beure una mica d’aigua de la font pugem cap al Pla de les Forques per anar tancant la volta de nou cap a Castellterçol. De camí aprofitem per fer una mica l’animal...

Avui els kms no han sigut masses i el desnivell positiu tampoc ha estat excessiu, això sí, la diversió ha estat present en tot moment!!!

1 comentari:

  1. M'encantaaaaa la crònica vida!! jajaja
    Ets un Sol: et vas portar molt bé i no em vas exigir massa!! q ja saps que de seguida m'estresso si correm, doncs ets massa cabirol per una tortugueta com jo!
    I quin equip!! i quina armilla! Serem l'enveja de la muntanya!
    Som-Hii Semprecorrent!!!!! :)
    TXELL

    ResponElimina