semprecorrent...

"Com és que ets tan gandul i t'estimes tan poc a tu mateix que no lluites?" (Pau Escalé)

dimarts, 23 d’octubre del 2018

Trekking Nepal

›
                Com que el què he viscut aquestes dies al Nepal ha estat molt i molt intens, n'ha acabat resultant una crònica molt ...
1 comentari:
dimarts, 18 de setembre del 2018

Rialp Matxicots - 83 km 6.500 m+

›
La d’avui serà una altra de les bones. Una altra de les grans. No sé com ens ho fem, però sembla que amb en Jaume tenim bastant bon ull a ...
1 comentari:
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web

Dades personals

La meva foto
semprecorrent
Visualitza el meu perfil complet
Amb la tecnologia de Blogger.