"Com és que ets tan gandul i t'estimes tan poc a tu mateix que no lluites?" (Pau Escalé)
dilluns, 9 de maig del 2011
Semprecorrent a la Cursa Sant Amand 2011
›
1 comentari:
diumenge, 24 d’abril del 2011
dijous, 21 d’abril del 2011
dimarts, 5 d’abril del 2011
diumenge, 27 de març del 2011
dissabte, 26 de març del 2011
dimarts, 22 de març del 2011
dimecres, 16 de març del 2011