"Com és que ets tan gandul i t'estimes tan poc a tu mateix que no lluites?" (Pau Escalé)
dilluns, 19 de juliol del 2010
dilluns, 31 d’agost del 2009
dilluns, 17 d’agost del 2009
"Com és que ets tan gandul i t'estimes tan poc a tu mateix que no lluites?" (Pau Escalé)